eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjenatrętny sprzedawca › Re: natrętny sprzedawca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: natrętny sprzedawca
    Date: Mon, 30 Jan 2006 23:13:53 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <drm380$mdj$1@inews.gazeta.pl>
    References: <drlvpd$efe$1@opal.icpnet.pl>
    Reply-To: gromax@WYT_NIJ_TO_interia.pl
    NNTP-Posting-Host: pragma.gl.digi.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1138659392 22963 213.227.72.212 (30 Jan 2006 22:16:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Jan 2006 22:16:32 +0000 (UTC)
    X-User: gromax
    User-Agent: KNode/0.8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:173894
    [ ukryj nagłówki ]

    > Otoz stara wyjadaczka ktora pracuje tam juz pare lat ma taki nawyk ze jak
    > tylko klient wejdzie do sklepu zaraz dopada go pytaniem "czy moge cos
    > podac?",
    takie pytanie jest mało uprzejme na "dzień dobry". Jezeli już, to powinna
    zapytać klienta który - widać że szuka czegoś konkretnego, albo - nie wie
    czego szuka w sposób prosty i profesjonalny "czy mogłabym w czymś pomóc?"

    > co gorsza probuje tez zarazic takim zachowaniem moja zone. Dodam
    > tylko ze nie bylo jeszcze rozmowy w tej kwestii z szefostwem i nie wiadomo
    > jakie jest ich podejscie do tego tematu.
    efekt sprzedaży. póki co "stara wyjadaczka" ma tę przewagę że już sprzedaje
    i wg. niej w chwili obecnej bedzie mierzona sprzedaż (czy wzrosła/zmalała
    itp)

    > To chyba oczywiste ze takie natretne rzucanie sie klienta jest denerwujace
    > i najczesciej zraza go do ponownego przyjscia do sklepu, czy nie lepiej
    > dac o sobie znac .. np wyjsciem przed lade, czy nawiazaniem kontaktu
    > wzrokowego? Co o tym sądzicie?
    wszystko zalezy od dobrego podejście:) do klienta mówiacego szybko mówisz
    szybko, do chcącego cos konkretnego konkretnie, do nic nie wiedzacego w
    pełni profesjonalnie... i takie tam abecadło ;)


    > Probowalem troche pogooglac i znalezc jakies artykuly, niestety
    > bezskutecznie, moze ktos z Was mialby jakies materialy na ten temat?
    to akurat nie za bardzo, bardziej wiedza z zycia i przebytych kursów :)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --
    -> komputer już od 250 zł <-
    _/\z/\a/\p/\r/\a/\s/\z/\a/\m/\_

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1