-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: natrętny sprzedawca
Date: Mon, 30 Jan 2006 23:13:53 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 31
Message-ID: <drm380$mdj$1@inews.gazeta.pl>
References: <drlvpd$efe$1@opal.icpnet.pl>
Reply-To: gromax@WYT_NIJ_TO_interia.pl
NNTP-Posting-Host: pragma.gl.digi.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1138659392 22963 213.227.72.212 (30 Jan 2006 22:16:32 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Jan 2006 22:16:32 +0000 (UTC)
X-User: gromax
User-Agent: KNode/0.8.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:173894
[ ukryj nagłówki ]> Otoz stara wyjadaczka ktora pracuje tam juz pare lat ma taki nawyk ze jak
> tylko klient wejdzie do sklepu zaraz dopada go pytaniem "czy moge cos
> podac?",
takie pytanie jest mało uprzejme na "dzień dobry". Jezeli już, to powinna
zapytać klienta który - widać że szuka czegoś konkretnego, albo - nie wie
czego szuka w sposób prosty i profesjonalny "czy mogłabym w czymś pomóc?"
> co gorsza probuje tez zarazic takim zachowaniem moja zone. Dodam
> tylko ze nie bylo jeszcze rozmowy w tej kwestii z szefostwem i nie wiadomo
> jakie jest ich podejscie do tego tematu.
efekt sprzedaży. póki co "stara wyjadaczka" ma tę przewagę że już sprzedaje
i wg. niej w chwili obecnej bedzie mierzona sprzedaż (czy wzrosła/zmalała
itp)
> To chyba oczywiste ze takie natretne rzucanie sie klienta jest denerwujace
> i najczesciej zraza go do ponownego przyjscia do sklepu, czy nie lepiej
> dac o sobie znac .. np wyjsciem przed lade, czy nawiazaniem kontaktu
> wzrokowego? Co o tym sądzicie?
wszystko zalezy od dobrego podejście:) do klienta mówiacego szybko mówisz
szybko, do chcącego cos konkretnego konkretnie, do nic nie wiedzacego w
pełni profesjonalnie... i takie tam abecadło ;)
> Probowalem troche pogooglac i znalezc jakies artykuly, niestety
> bezskutecznie, moze ktos z Was mialby jakies materialy na ten temat?
to akurat nie za bardzo, bardziej wiedza z zycia i przebytych kursów :)
--
---- to tylko moje zdanie ---
-- G -- R -- O -- M -- A -- X --
-> komputer już od 250 zł <-
_/\z/\a/\p/\r/\a/\s/\z/\a/\m/\_
Następne wpisy z tego wątku
- 31.01.06 00:27 Maciek Sobczyk
- 31.01.06 08:26 januszek
- 31.01.06 11:09 supp
- 01.02.06 12:17 mbn
- 01.02.06 12:19 mbn
- 01.02.06 12:33 Kapsel
- 01.02.06 18:29 Virtuozik
- 01.02.06 18:32 Virtuozik
- 01.02.06 18:55 Maciek Sobczyk
Najnowsze wątki z tej grupy
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
- herbatka...
- Re: POSZUKUJĘ NIEWIELKIEJ POŻYCZKI
- Uploads - What is wrong with Easynews
- Zarobki w dolarach, a VAT, podatek i fakturowanie
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=