PracaGrupypl.praca.dyskusjenas, polakow jest za duzo ! › Re: nas, polakow jest za duzo !
    From: "news" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nas, polakow jest za duzo !
    Date: Wed, 6 Nov 2002 18:39:23 +0100

    > Czego oczekujesz postujac ta wiadomosc?
    > Potwierdzenia slusznosci swoich zamierzen, czy matczynego potrzymania za
    > raczke i slowa otuchy ..."ze to teraz to wszystkim trudno" i takie tam...
    > Wybieram to pierwsze (bo w roli kobiety to sie nigdy nie czulem za
    > dobrze. :)))))
    przyznam, ze oczekuje jednego - oferty pracy,
    choc jak widze, niewielu pracodawcow tu postuje...
    nie spodziewam sie za bardzo, ze odniesie to jakikolwiek skutek,
    tym niemniej moj post wyraza jedno:
    pracy nie ma, a ok. 3M (oficjalnie) polakow ma podobny problem.
    nie bede mowil, ze w tym kraju jest dobrze skoro jest do d**y.

    > Jesli chesz zajmowac sie programowaniem, to pracy jest pod dostatkiem
    > -ze probuje sie uzyskac jej wykonanie nic przy tym nie placac, to juz
    > inna sprawa :)))))
    w takim razie mozna prosic jakies konkretne ofery (prv.) ?
    i dlaczego, uwazasz ze nie chce placic (podatkow, zus) ?
    chce, zawsze placilem... nie jestem kims kto okrada panstwo a potem
    narzeka jak mu zle... dodam jedno: po ostatniej pracy nalezala mi sie
    kuroniowka
    -- nie wziolem jalmuzny.

    coz, probowalem kilka razy na pl.praca.oferowana, ale bez zadnego odzewu.
    czytam kilka dziennikow z ofertami, oraz szukam za posrednictwem neta...
    jak myslisz zkad mialem namiary na te 60 ofert pracy ?
    odpowiadam na ofery z calej Polski, deklarujac chec przeprowadzki za praca
    -- skutek mierny-- a w woj. slaskim i malopolskim jest stagnacja.

    > Mozesz pojsc tym tropem i stac sie komuchem-naprawiaczem-swiata-amatorem
    > (profesjonalistom sie to co prawda nie udalo; by wymienic tylko kilku:
    > Jezusa, Budde, czy Mahometa), ale moze ty robiac WOLNE oprogramowanie
    > dla mas (pod patronatem FSF), zrzec sie wszelkich praw do swojego dziela
    > na rzecz FSF i co najwazniejsze zmuszajac jego uzytkownikow do tego
    > samego, zmienisz ten zgnily imperjalistyczny swiat w oaze komunizmu.
    > Niech Cie nie zraza ze w twoje slady nie pojdzie np. sklep spozywczy i
    > nie zaoferuje ci za darmo chleba.
    metafizyka to odrebny temat.
    poprawnosc polityczna to kolejny odrebny temat.
    nie uwazam za stosowne, aby panstwo szukalo mi pracy (dlatego mialem
    opory przed rejestracja w UP), powinienem sam to zrobic...
    problem w tym, ze jak narazie ofert pracy dla inf. jest b. malo i sam raczej
    sobie nie poradze :( UP to jakas alternatywa.

    etap "wszystko za darmo" przeszedl mi dobrych kilka lat temu,
    bylem na scenie PC i tworzylem "za darmo" -- wiec juz cos wnioslem.
    czasem cos programuje niekomercyjnie dla ludzi, ale najpierw trzeba miec na
    prad :)

    polecam zakup grudniowego Chipa -- beda publikowac moja aplikacje
    "booter 0.32x" jako shareware (90 dniowy trial).
    mozecie mnie okradac :)

    > Donioslosc Twoich czynow musisz sobie gleboko zakodowac, moze zostac
    > przycmiona przez bol, gdy zaczniesz zdychajac z glodu.
    schudlem 5kg :)

    > Jesli zas chesz bratac sie w wysilku fizycznym z proletariatem (pracowac
    > jako "fizol") to nie musisz wyjechac do a-miracle'lji, w naszych
    > polskich MPO tez sa wakaty.
    nie raz pracowalem jako "fizol"... trzeba jakos zyc.
    duzo nie zarobisz, a praca ciezka.
    daże d. szacunkiem ludzi, ktorzy nie boja sie ciezko, fizycznie pracowac...
    szczegolnie tych, ktorzy jada w swiat i sie tam dorabiaja.
    nie mam zludzen, ze na starcie dostane posade godna moich kwalifikacji,
    ale od czegos trzeba zaczac...
    5 lat w stanach moze zapewnic dostatnie zycie w Polsce,
    a jak dobrze zainwestujesz starczy dla wnókow :)
    jest cos zlego w pracy "fizola" ?
    jakbys musial, to bys nie wybrzydzal.

    > I prosze nie pisze ze nie masz alternatyw, bo Ci je wlasnie przytoczylem.
    > :)))))
    kazdy orze jak moze :P
    jak napisal: "Dorota Zawadzka" <D...@i...pl>
    "moge sie zmasturbowac i isc spac...."