PracaGrupypl.praca.dyskusjenajwiększe kancelarie prawne w warszawie - kto zna? › Re: największe kancelarie prawne w warszawie - kto zna?
    From: "M" <mraf[usun_ten_spamerski_chlam]@tlen.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: największe kancelarie prawne w warszawie - kto zna?
    Date: Fri, 3 Jan 2003 17:01:02 +0100

    > Jasne, tak to jest, jak sie robi 100 rzeczy naraz.
    > Niestety, nie chciałem polecać usług swojej, więc tez nie mogę
    zaproponować
    > żadnej pracy:)
    > Ale moja lista jest nadal aktualna.

    Wielkie dzięki za odzew : )

    Oczywiście poszukuję pracy w kancelarii prawnej - jako tłumacz języka
    angielskiego. Wiem, że małe kancelarie miewają klientów anglojęzycznych
    sporadycznie, więc tam nie chcę wysyłać CV. Wysłanie CV do największych i
    tak pewnie poskutkuje odpowiedzią w stylu "ta wiadomość została utworzona
    automatycznie, bla bla, uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
    wyłącznie z wybranymi kandydatami w celu rekrutacji na konkretne
    stanowiska", ale nic mi nie szkodzi spróbować.

    Tyle, że jestem anglistą ze znajomością podstaw prawa (polskiego,
    brytyjskiego i amerykańskiego) i za chiny nie wiem, które kancelarie liczą
    się na rynku, znajomych prawników nie mam, a znajomi tłumacze oczywiście nie
    powiedzą ci ani słowa ; )

    Jeśli więc mógłbyś mi napisać trochę więcej, będę zobowiązany.

    Michał Rolecki
    mrolecki(at)go2.pl