PracaGrupypl.praca.dyskusjena praktyki - przyjmę Warszawa › Re: na praktyki - przyjmę Warszawa
    From: "JC" <J...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: na praktyki - przyjmę Warszawa
    Date: Fri, 5 Apr 2002 09:51:53 +0200

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:0738.0000e54e.3caceebf@newsgate.onet.pl...
    > W zamian za nieocenioną możliwość zdobycia praktyki i doświadczenia w
    pracy
    > biurowej przyjmę na praktyki (możemy to nazwać też na próbę, na test, na
    > cokolwiek -byle bezpłatnie) na miesiąc do małej firmy spedycyjnej do pracy
    > biurowej.

    Proponuje pójsc krok dalej : niech praktykanci zaplaca Panu za to, ze beda
    mogli byc w tak wspanialej firmie, w koncu to nie byle jakie uczucie miec
    swiadomosc ze moja praca przynosi komus korzysci i pracownik nie powinien
    dostawac tego uczucia za darmo :-))

    > Ponieważ system płacenia pensji w jakiejś stałej wysokości kompletnie i
    > nieodwołalnie się nie sprawdził. Pensja po okresie praktyk bedzie napewno
    > dwuczłonowa. W pierwszym przybliżeniu 800PLN+PROWIZJA (HANDLOWIEC I
    SPEDYTOR)
    > 800+PREMIA(DYSPOZYTOR)
    > Wiem, że to niewygórowane stawki podstawowe, ale prowizje mogą być wysokie
    > jeśli będą efekty nie będę chytry. Na to będzie czas po praktykach.

    Rozumiem, ze ten drugi czlon wynagrodzenia bedzie równiez platny w 2 ratach
    :
    pierwsza - jak bedzie Pan mial (czyli nigdy)
    druga - jak bedzie Pan chcial (czyli tez nigdy)

    Zycze powodzenia w poszukiwaniu pracowników : sadze ze przy obecnym
    bezrobociu uda sie znalezc kogos na bezplatny miesiac, a za miesiac da Pan
    znowu takie ogloszenie - parametry jak wyzej :-))

    JC