PracaGrupypl.praca.dyskusjena jakie wynagrodzenie moze liczyc konsultant SAP? › Re: na jakie wynagrodzenie moze liczyc konsultant SAP?
  • Data: 2005-04-21 13:31:55
    Temat: Re: na jakie wynagrodzenie moze liczyc konsultant SAP?
    Od: "york" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Drózd" <r...@y...iq.wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    news:l31f61pfcnmlsnl6l5kdf1tt2nd72hsq9s@4ax.com...
    > Stało się to Thu, 21 Apr 2005 10:29:14 +0200, gdy "Maciej Sobczyk"

    > do 15 tysięcy brutto.
    >
    > http://www.google.pl/search?num=30&hl=pl&q=SAP+konsu
    ltant+zarabia

    A moze ktos wie jak wyglada caly proces szkolenia ,
    zeby zostac konsultantem sap ? ile cos takiego kosztuje i czy
    sa jakies firmy w Polsce, w ktorych odplatnie mozna nabyc szkolenie
    i certyfikat ? Bardzo bym prosil o informacje od ludzi , ktorzy pracuja
    juz w tym zawodzie i moga doradzic od czego najlepiej zaczac.