PracaGrupypl.praca.dyskusjena co idzie zus › Re: na co idzie zus
  • Data: 2003-10-02 21:13:43
    Temat: Re: na co idzie zus
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl> napisał w wiadomości
    news:bli3gc$e97$1@topaz.icpnet.pl...

    > lat
    >
    > ozesz qrna - oby nie

    Przeanalizuj :(
    Twoje skladki pomniejszone o blizej nieokreslone obecnie koszty (90% wplaty
    jako koszt?) beda nieoprocentowane a jedynie indeksowane inflacja ( przy
    deflacji sie zmniejszy kwota?).
    Gdy dozyjesz radosnej chwili zostania emerytem, nagromadzona niebotyczna
    kwota zostanie podzielona przez przewidywany czas twojego zycia (obecnie 13
    lat x 12 miesiecy) i rozpoczniesz comiesieczne pobieranie nagromadzonych w
    oparciu o wyplacana ci przez 3/4 okresu gdy pracowales (reszte byles na
    bezrobociu), najnizsza krajowa pensje swiadczen.
    Jesli uda ci sie prezyc wiecej niz 13 lat to nie martw sie:). emerytura
    bedzi ewyplacana dalej:))))))))

    > a ja Poznan - do mnie nareszcie zadzwonili i mam prace
    gratuluje :)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##