PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    From: "adherent" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Date: Mon, 25 Nov 2002 12:13:59 +0100

    news:6dad.000013e1.3de1fd8f@newsgate.onet.pl...

    > Rany boskie............A z czego Ty to wszystko chcesz oplacic?
    > O!!! Juz wiem!!!!...Wyzsze podatki, prawda?;) Od tych co pracuja, na
    > utrzymanie tych co nie pracuja, zeby ochoty do pracy nabrali, i od tych co
    > zatrudniaja, zeby przypadkiem nie zostalo im na nowe miejsca pracy.

    Wręcz przeciwnie. Teraz masz wyższe podatki gdy musisz płacić
    na zasiłki dla bezrobotnych którzy nie mogą znaleźć pracy, bo jej
    nie ma. Bezrobotny musi jeść, ubrać się i mieszkać. Ty na to
    płacisz niezależnie czy poprzez podatek czy dajesz to żonie, dziecku
    które jest na bezrobociu. Płacisz podwójnie gdy dzieciak wpadnie
    w złe towarzystwo które policja ściga. Lepiej dać zajęcie (pracę).

    > Tak przy okazji. Poszukiwania systemowe juz trwaja. Przy jakims watku na
    temat
    > eutanazji wyczytalem, ze najwiekszym jej propagatorem, sa towarzystwa
    > ubezpieczeniowe, lozace duze kwoty na leczenie wlasnie emerytow...co sie
    maja
    > meczyc........

    Wpisujesz w te działania korporacyjne. Przecież nieszczęściem
    są korporacje prawników, lekarzy zorganizowane na podstawie
    XIX wiecznych praw. Chcesz by do nich dołączyli ubezpieczyciele?
    Wtedy twój wnuk będzie musiał robić to co Ty teraz i będzie dbał byś
    szybko stał się wspomnieniem ze zdjęcia :-((.

    Pozdrawiam
    ad.