PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki?
    From: w...@w...pl (WOJSAL)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: może podyskutują 50- latki?
    Date: Sun, 24 Nov 2002 20:35:17 +0000 (UTC)

    Szanowny(a) Mac napisal(a) Sun, 24 Nov 2002 12:51:05 +0100:

    >Użytkownik "WOJSAL" <w...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    >Tak, to akurat pamiętam. Dla mnie różnica jest taka, że teraz mogę sobie na
    >to wszystko popatrzeć :)

    Wtedy nawet nie mogles sobie na to popatrzec :)

    >A o mieszkaniu nawet nie marze... za komuny to chociaz za jakies 20 lat po
    >zapisaniu sie do jakiejś spółdzielni bym dostał. A teraz ??? Z pensja 1500zl
    >(i nie piszcie mi o podnoszeniu kwalifikacji i inne tego typu duperele, bo

    Za komuny byl system: przy zapisie obiecywali Ci mieszkanie
    za 5 lat (w latach 60-tych). Ale co roku dodawali 2. :)

    >pracuję jako konstruktor i naprawdę jestem dobry w tym co robię)...
    >odkładając po 200 zl miesięcznie to za jakieś 40 lat uzbieram na małe
    >mieszkanko.
    >Więc drogi WOJSAL podaruj sobie takie teksty.

    Chyba nie myslisz z pensji kupic mieszkania?!

    >Polityką się nie zajmuję - jestem inżynierem.
    >I wiem, że starszym kolegom pracującym razem ze mną na tym samym stanowisku
    >w tej samej firmie za komuny żyło się nieporównywalnie lepiej.

    To juz kwestia pamieci.
    Za komuny zarabiales pieniadze za ktore nic nie
    mogles kupic.

    Ja tez pracowalem za komuny. Akurat nie byl to
    zly dla mnie okres, bo pracowalem w spolkach.
    Ale daleki jestem na tej podtsawie gloryfikowac
    system gospodarczy, ktory okazal sie bankrutem,
    zdecydowanie bardziej niewydolny niz gospodarka
    rynkowa (tego co jest dzisiaj mimo wszystko nie
    nazywalnym wolnym rynkiem - jest to jakas tam
    mutacja socjalizmu z elementami wolnorynkowymi).

    >Maciek

    WOJSAL (Wojciech Sałata)