PracaGrupypl.praca.dyskusjemoje cholerna bezrobocie!!! › Re: moje cholerna bezrobocie!!!
  • Data: 2005-09-22 18:39:28
    Temat: Re: moje cholerna bezrobocie!!!
    Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czytajac cos takiego nnie dziwie sie wcale, a wcale ze nie mozesz pracy
    > znalezc..
    > Ja z takim podejsciem napewno bym cie nie zatrudnil..
    >
    > Adam
    >
    > mówiłam o takich ekstremalnych sytuacjach jak np.taka.. wiadomo, że w
    kinie powszechnym jest kupowanie pocorny, popcorn się wysypuje, rozdeptuje.
    Nie ma sprawy, posprzata się i sladu nie będzie, ale zdarzyła mi się taka
    historia.. wchodzi młody chłopak z dziewczyną, mniej więcej po 25 lat mieli,
    podają mi bilet do skasowania i w tym momencie wysypuje się im pocorn,
    dzoiewczyna mnie przeprasza bo właściwie wysypało się to pod moje nogi, więc
    mówie żę nie ma sprawy, ja to pozbieram.. a chłopak co na to? debilny
    uśmieszek i teks "no ja myślę".
    jakby nie było, jest to moje zadanie i mój obowiązek, ale wybaczcie,
    odrobina szacunku by się przydała.
    Druga sytuacja, między seansami należy posprzątać salę, jeżeli jest to duża
    sala, było dużo ludzi, i mamy mało czasu między seansami to jest problem.
    wchodzi facet który do roapoczęcia filu ma bite 20 minut i rzuca mi mięsem
    że mam to robić szybciej bo on ma ochotę usiąść..
    gdyby nie sprzatało się między seansami, to by siedział.. ale na kupie
    pocornu, chipsó i innych umilaczy ...