PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii › Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    From: "kris" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Date: Sun, 16 Aug 2009 23:19:04 +0200

    > Jakie żarcie kosztuje 20 zł dziennie?

    żarcie może i kosztuje mniej, obiad na firmowej stołówce
    schabowy+ziemniaki+surówka = 15zł
    mała bułeczka z szybką ogórkiem 3zł

    > A to właśnie nieprawda, bo w większym mieście masz rozwiniętą komunikację
    > i spokojnie bez samochodu sobie poradzisz. Ja płacę 27 zł miesięcznie
    > na linię dojazdową z-do biura gdzie pracuję. Sklep mam pod domem.

    widocznie żyjemy w innych miastach. Ja płaciłem 108zl ze zniżką studencką
    gdy ją jeszcze miałem.

    > To Ci powinno dać do myślenia "za ile" się żyje.

    tylko że ja nie zamierzam klepać biedy, wiem ty już masz
    na to gotową odpowiedź, no ja też.

    >No zajefajnie. W Polsce tez się znajdą mniejsze miejscowości,
    >w których prawie cała społeczność ma pracę, bo niedaleko jest
    >duży zakład produkcyjny.

    Nie masz pojęcia o czym piszesz. w NL masz miejsca gdzie są autostrady i
    biurowce tam się ciągną całe kilometry. Te mniejsze miejscowości są w
    pobliżu
    tych autostrad. To że w pciniu jest cegielnia gdzie wojtek i jacek zarabiają
    po 1500zl
    netto nie stanowi porównania. To jest inny świat.

    Miast wojewódzkich w Polsce - nie wawy
    (aż zacząłem pisac ją wielką literą).

    na studenta to Ty sobie możesz żyć w Polsce jeżdżąc autobusem
    i kupując w sklepie obok.

    reszta twojej wypowiedzi nie nadaje się do tego aby na nią odpowiadać.
    jak dla mnie EOFT.

    pozdrawiam
    Krzysztof