PracaGrupypl.praca.dyskusje[mini OT?] po 50.. co robic po pracy.. › Re: [mini OT?] po 50.. co robic po pracy..
    From: a&e <a...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [mini OT?] po 50.. co robic po pracy..
    Date: Sun, 01 May 2005 19:17:59 +0200
    Sender: a...@o...pl@brt158.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ErkA napisał(a):
    > Witajcie!
    >
    > Pomyslalem, ze naucze ja obslugi komputera i korzystania z sieci, by
    > mogla poznac nowych ludzi (rowiesnikow, ludzi z podobnymi
    > problemami)... szczerze powiedziawszy nie wiem nawet czy sa jakies
    > specjalne fora dla osoba po 50... 60... etc

    Ucz obslugi komputera a potem na pl.rec.robotki-reczne
    grupka mila, wiekowo mloda, ale nie brak "mlodziezy starszej", wiele
    zachecajacych linkow, a jak wpadnie w szydelka, hafty, druty ,
    frywolitki, to kiedys pozalujesz sam.... hihihi
    Ponadto uwazam, ze tego rodzaju hobby jest wysmienite i zapobiega roznym
    stanom depresyjnym (przetestowane na wlasnej skorze). Nie bez znaczenia
    w opisywanej przez Ciebie sytuacji jest fakt, ze odbywaja sie spotkania
    Zakreconych Robotkowiczek, jak chcesz popatrzec, poszukaj w archiwum
    wpisujac miasto + spotkanie, na pewno znajdziesz linki do zdjec (w
    Krakowiw, Warszawie, Wroclawiu, Gdyni i .... na pewno cos pominelam.

    --
    pozdrawiam Ciebie i Twoja Mame
    Ewa (Kraków)

    www.republika.pl/ewa_pasinska