PracaGrupypl.praca.dyskusjemedycyna pracy › Re: medycyna pracy
  • Data: 2006-10-12 16:42:35
    Temat: Re: medycyna pracy
    Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:1160668181.395016.205090@c28g2000cwb.googlegro
    ups.com>
    Agata Mryczko <p...@w...pl> pisze:

    > tak przy 1/2 etatu doplata do szkiel nie dotyczy,
    > ale kto wie czy bede zawsze na pol pracować?

    Wg mnie to jakaś totalna bzdura. Nie rozumiem, co lekarza obchodzi fakt, czy
    dofinansowanie się należy czy też nie. O tym decyduje pracodawca, a nie
    lekarz. Z kolei lekarza powinna obchodzić tylko wada wzroku i konieczność
    (lub jej brak) noszenia szkieł na danym stanowisku.

    > Uparlam sie że by to miec napisane- obowiązkowe
    > okulary przy pracy przy komputerze, ale zastanawia mie czemu sie
    > musiałam o to "wykłócic?"

    Bo lekarz miał nierówno pod sufitem? ;-)

    --
    Nixe