PracaGrupypl.praca.dyskusjemaile w pracy › Re: maile w pracy
    From: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: maile w pracy
    Date: Sat, 6 Jan 2007 14:42:54 +0100

    > Bo ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali
    > umysłowo nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

    Zgadzam się. Przez takich ociężałych musiałem przez ileś tam lat uczyć się
    ortografii zamiast poświęcić te lekcje na bardziej praktyczne rzeczy. Choćby
    przepisy ruchu drogowego, mechanizmy rynkowe, sposób obliczenia kosztów
    kredytu, czy pieprzoną zasadę działania bezpiecznika w mieszkaniu. Dzięki
    takiej edukacji mamy teraz społeczne kaleki, które wiedza dokładnie do
    jakiego okresu literackiego należała Zapolska, a nie potrafią włączyć vdeo.
    W dodatku wymnądrzają się na usenetach, jak stawiać przecinki, czy
    apostrofy.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"