PracaGrupypl.praca.dyskusjeludzie po 30-tce do odstrzału › Re: ludzie po 30-tce do odstrzału
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ludzie po 30-tce do odstrzału
    Date: Tue, 19 Oct 2004 13:27:12 +0200

    Przemyslaw Osmanski; <cl2dhp$lg1$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > No tak. Mam dwoch kandydatow, identyczne doswiadczenie, wyksztalcenie,
    > kwalifikacje, pelnomocnictwa, listy polecajace, plecy (itp. co mozna sobie
    > jeszcze wymyslec), ale jeden ma 30 a drugi 35? I co? Moze mam obydwu
    > zatrudnic ;)

    Przy odpowiednio przygotowanym procesie rekrutacji [a nie - szukam
    kogoś, nie wiem kogo, jak zobaczę to się dowiem] można tak ustawić
    kryteria, żeby nie były identyczne - to kwestia szczegółowości [I
    ISTNIENIA] opisu kryteriów. Ale w tym momencie chodzi o to, żeby nie dać
    kandydatowi "nieodpowiedniej" odpowiedzi i tyle.

    > <TEORIA>
    > Jest ;) Bo polityka firmy jest aby pracowani w niej ludzie do max 35 roku
    > zycia ;)
    > Np. zapisane w statucie firmy ;)
    > </KONIEC>

    Sorry, ale przeważnie to jest tak - kiedy nikt nie "patrzy" na takiego
    pracodawcę, to jest on w stanie przytoczyć X argumentów za zatrudnianiem
    młodych, kiedy spyta się go "na poważnie" o owe argumenty zaraz ucieka
    do "polityki firmy" lub własnej "wolnej woli" - albo coś ma sensowne
    podstawy, albo jest pierdoleniem nastolatka. Polityka firmy nie jest
    taką sensowną podstawą - podaj mi przesłanki, dla których akurat mają
    być zatrudniani młodzi - mogę nawet podać je za Ciebie - niczym nie
    podbudowane przeświadczenie [czy biznes może opierać się na
    przeświadczeniach? ;)], że młodzi rzadziej chorują, rzadziej się
    zwalniają, lepiej pracują, klienci ich lepiej odbierają, mniej się
    buntują [;)))))], są łatwiejsi do podporządkowania, no i tzw. atmosfera,
    która sprowadza się tylko i wyłącznie do homogenizacji [bez różnicy -
    starzy czy młodzi], której wynikiem jest zespół osób wyznających podobne
    poglądy i podobnie zachowujących się, i z tego tutułu nie doznający
    dyskomfortu psychicznego. ;)

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101