PracaGrupypl.praca.dyskusjeloteria wizowa again, przesylka... › Re: loteria wizowa again, przesylka...
    Date: Thu, 10 Oct 2002 13:34:18 +0200
    From: Janusz Szpilewski <j...@o...fr>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: loteria wizowa again, przesylka...

    rem wrote:
    > Bardzo ciekawe, pytanie tylko czy to nie jest mina, pod?ozona przez
    > specjalistów z ambasady??? Bo jak dobrze pami?tam by?o tam napisane "poczt?
    > zwyk?? lub lotnicz?", a teraz okazuje si?, ?e priorytetow?... Ciekawe, czy
    > spece w USA wiedz? o tym, bo wydaje mi si?, ?e raczej nie, wi?c wielce
    > prawdopodobne jest, ?e przesy?ka wyl?duje w koszu jako zdyskalifikowana,
    > czego nikomu nie ?ycz?!

    Prawdopodobnie cale zamieszanie bierze sie stad, ze w USA "priority"
    oznacza list polecony (czy ktos z USA moze to potwierdzic?), a w Europie
    list wyslany poczta lotnicza, czy ogolnie w trybie przyspieszonym, ale w
    zadnym wypadku nie wymagajacym szczegolnego traktowania przez odbiorce.

    W wiekszosci krajow EU wszystkie listy wysylane za ocean traktowane sa
    jako "priority" i gdyby je rzeczywiscie kierowano do kosza jedynymi
    reprezentatami Europy byloby pare panstw ze wschodnich rubiezy.

    Pozdrawiam,
    Janusz