PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Date: Mon, 18 Aug 2003 09:26:30 +0000 (UTC)

    ANNA <p...@i...pl> napisał(a):

    > pelna ochoty zatrudnienia kogos na stanowisko sekretarki zamiescilam
    > ogloszenie w wyborczej o tresci;
    > firma...... zatrudni studentke do obslugi sekretariatu ze znajomoscia
    > maszynopisania
    > niby nic... prawda?
    > bo co ja moge wymagac od osoby odbierajacej telefony i przepisujacej
    > pisma...
    > dostlam okolo 160 odpowiedzi, z czego okolo 100 od osob ktore studentami
    nie
    > sa - kosz.
    > pozostale 60 to i tak przeceiz nie jest zle - wiec stwierdzilam, ze na
> [...]

    Ja mam natomiast wrażenie, że to ty źle sformułowałaś ogłoszenie. Jak
    piszesz "potrzebna studentka do prowadzenia sekretariatu", to wiadomo że na
    takie ogłoszenie zgłosi się masa przypadkowych osób, które nie nadają się do
    żadnej innej (to znaczy wymagających kwalifikacji) pracy i efekt jak wyżej.
    Może wyjściem jest jednak dopisanie jakiś wymaganych kwalifikacji - na
    przykład dobra znajomość Worda, umiejętność obsługi faksu czy coś takiego.
    Oczywiście takie wymagania są trochę śmiesze, ale sam fakt, że jednak czegoś
    się tam dodatkowo wymaga spowoduję, że jakieś różne "blondynki" się same
    odsieją i zgłosi się mniej kandydatek, ale bardziej sensownych. Może
    przejrzyj jak wyglądają ogłoszenia o szukaniu sekretarek - są portale czy
    agencje, które specjalizuję się w szukaniu takich osób.

    Pozdrawiam.