PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    From: "" <d...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Date: 15 Aug 2003 17:47:26 +0200

    > ..a zaraz na grupe wejdzie znerwicowany absolwent i zapyta
    > "no a gdzie ja mam to doswiadczenie zdobywac skoro nikt nie
    > chce zatrudniac studentow???" ;)

    tutaj raczej chodziło o niepłacenie zusu niż jakiśwyraz dobrej woli. Ciekaw
    jestem, co by było, gdyby ów delikwentka miała pół roku do skończenia 26 lat?
    Po pół roku znowu szukałaby nowej sekretarki?

    > sekretarka to sekretarka -- nie specjalista ds zabezpieczen
    > czy inny profesor filozofii. anna nie czepiala sie przeciez
    > u tych osob braku doswiadczenia, nieznajomosci urzadzen czy
    > innego ogolnie pojetego amatorstwa.

    OOO widzisz, zupełnie nie iwesz na czym polega praca sekretarki - chyba za
    bardzo wierzysz ogólnikom - parzenie kawy/herbaty, itp. Sekretarka ma bowiem
    dosyć ciężka pracę, choć to zalezy oczywiście od firmy.

    > czepila sie glownie jednej rzeczy: ortografii.
    >
    > i czepila sie slusznie, bo nawet sredniointeligentna osoba
    > musi zdawac sobie sprawe, ze sekretarka w pracy _pisze_.

    owszem. Słusznie, ale bez przesady - niech nie zawyża tych statystyk, bo ja w
    to nie uwierzę.

    > na prawde zatrudnilibyscie osobe, ktorej nie mozecie nawet
    > powierzyc napisania krotkiej notatki dla klienta bo nie ma
    > zadnej pewnosci czy nie napisze mu np. "dzienkujemy"?
    > ja bym nie zatrudnila.

    tez bym nie zatrudnił, ale jak ktoś oferty osób doświadczonych wyrzuca do
    śmietnika, tylko dlatego, że nie są juz studentami, to jednak sama jest sobie
    winna. widocznie dla jej firmy ten zus jest jednak zbyt wielkim kosztem, by
    zatrudnić kogoś solidnego i profesjonalnego. A co do błędów to chyba wszystkim
    sie zdarzy napisac cos niepoprawnie. Nawet autorka tego topiku nie jest czysta
    jak łza w tej dziedzinie.

    pozdrawiam
    Damon