PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    From: Nahia <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Date: Thu, 14 Aug 2003 07:41:25 +0200

    Al, a...@t...pl
    On Wed, 13 Aug 2003 15:56:54 +0200:

    > Moze i torche tak, ale postaw sie na miejscu szukajacego
    > pracy, ile sobie do tego mozesz dospiewac i naciagnac pod
    > swoje umiejetnosci. Polak jest tepy potrzebuje miec wszystko
    > czarno na bialym.

    Przepraszam -- to wina pracodawcy ze "polak jest tepy"? :)
    Moze wprowadzic nakaz zatrudniania "tepych polakow", no bo
    przeciez jak mozna wymagac od doroslego czlowieka rozumienia
    tekstu pisanego? :)

    > w sumie ten podwatek chyba zaczal sie od tego jak mozna
    > oceniac kompetencje innych samemu nie spelniajac tych
    > wymagan.

    Daj spokoj, taka uwaga ma sens gdyby chodzilo o zatrudnienie
    programisty przez laika. Ortografia to cos, co teoretycznie
    powinno sie wynosic juz z podstawowki -- nie jest to jakastam
    wiedza specjalistyczna i smiem twierdzic, ze do takiej oceny
    wystarczy na prawde mocno przecietna inteligencja. Czlowiek
    wymyslil slowniki ortograficzne wiesz...

    Na sieci zdarza mi sie robic byki, nie zawsze ten slownik
    otworze. Jesli jednak pisze _dokument_ to do glowy by mi nie
    wpadlo wyslanie go bez sprawdzenia. A CV to jest dokument.

    pzdr.
    Nahia