PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    From: Al <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Date: Wed, 13 Aug 2003 14:55:00 +0200

    Tomodati wrote:

    > Nie odpieprzyla, tylko dokonala selekcji. A selekcja ma na celu
    > ograniczenie zbioru elementow wedlug zadanych kryteriow.

    To moze trzeba bylo odpowiednieo wystopniowac te kryteria w oglosznieu
    odnosnie wakatu ? Nie uwazasz ze wielu osobom ulatwilo by to zadanie i nie
    powodowalo by niepotrzebnej odatkowj pracy i haosu, jaki powstal ?

    > ugruntowanej
    >
    > Chyba kpisz :-) Takich firm jest od groma i nie do konca sprawdzaja sie w
    > swoich rolach... uwierz mi.

    Chcesz powiedziec ze spora czesc firm duzych ba nawet jednych z najwiekszych
    na rynku daje sie robic w balona wydajac pieniadze na takie uslugi ? Nie
    pisalem o firmie Mietek i spolka tylko o takich ktore zbudowaly swoja
    pozycje, i cos juz wiadomo na ich temat, ktos im azufal. Fakt trzeba pewnie
    za to zaplacic, ale mysle ze w konsekwencji moze sie to oplacic na dluzsza
    mete.

    > Nie wiem, kogo masz na mysli, bo z tego co wyczytalem z listu Anny, nie
    > odnioslem wrazenia, ze jest bufonem. Ma po prostu zdrowe podejscie do
    > zycia i mowi szczerze.

    Wiesz moze i mowi szczerze, ale jak by okreslila we wlasciwy sposob kryteria
    rekrutacji to nie dostala by ton smieci. Ja nie tweirdze ze sekretaarka nie
    musi znac sie na ortografi, ale moze nie jest jej ta ortografia potrzebna,
    bo bedzie tylko odbierac telefony, lub podawac kawe.

    Jedno pytanie:
    Jaki Twoim zdaniem byl sens tego postu ? Co autorka tak na prawde chciala
    wyrazic ? Chciala pouczyc rzesze szukajacych pracy ? Bo ja wlasnie nie wiem