PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    From: Al <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Date: Wed, 13 Aug 2003 12:10:46 +0200

    Nina M. Miller wrote:

    > a ja wspolczuje nieumiejetnosci odroznienia sytuacji: sprawdzenia
    > wlasnego CV i ubiegania sie o prace, gdzie WSZYSTKO swiadczy o tobie,
    > wersus pisania na newsy.

    Chodzi mi o pewne zasady ktorych Polacy jakos nie maja, jak mozna kogos
    upieprzyc (za przeproszeniem) za brak ortografi skoro sie samemu nie
    potrafi napisac kilku zdan zgodnie z ortografia. Jak mozna kogos oceniac w
    jakims temacie skoro sie samemu nie ma kompetencji w tej kwesti ???

    > ale to takie slodkie - przypieprzyc sie do kogos, jak juz sie nie ma o
    > co.

    Ja sie do nikogo nie przypieprzam ... tylko oceniam fakty ...

    > a przyszlo ci do glowy, ze moze ona po to wlasnie chce zatrudnic ta
    > sekretarke m. in. zeby jej i innym sprawdzala pisma pod wzgledem
    > ortografii?

    Mozliwe, tylko w jaki sposob ta kobieta moze obietywnie dokonac oceny ?

    > czy naprawde uwazasz, ze zeby zatrudnic kogos z okreslonymi
    > kwalifikacjami, to ty sam musisz byc w danej dziedzinie doskonaly?
    Nie uwazam ze tak jest, tylko mysle ze tym naszym pracodawcom sie w glowach
    poprzewracalo, teraz to chcieli by miec samych supermenow znajacych sie na
    wszystkim, wladajacych biegle 3 jezykami itp. Ja nie mowie ze to zle, ja
    tylko smiem zauwazyc, ze moda na gnojenie i pokazywanie niekompetencji
    innych stala sie u nas b. modna. A z reguly Ci co daja prace nie znaja sie
    na niczym! Lub wiele do przesluchiwanych kandydatow im brakuje.

    Mialem taki przypadek na studiach, gdzie upieprzyl mi pol punkta prowadzacy
    cwiczenia doktorant, za co? za to ze napisalem cos innego niz on chcial,
    mimo tego ze pokazalem mu odpowiednie RFC, ktore bylo znacznie blizsze temu
    co napisalem, niz temu co on chcial uslyszec, oceny nie zmienil, bo on
    chcial cos innego uslyszec, czy to jest normalne ? Uwazam ze Polacy uwazaja
    sie za madrzejszych a wogole nimi nie sa i gnojenie innych to juz u nas
    norma.

    Jak nie zmienimy mentalnosci, to czeka nas III swiat !