PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    From: "Nnnn" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Date: Wed, 13 Aug 2003 11:57:10 +0200

    Użytkownik "web" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:MPG.19a4152e293e4b489896c0@news.tpi.pl...
    > In article <bhcs7c$3s6$1@inews.gazeta.pl>, k...@p...gazeta.pl
    > says...

    > No, jesli ktos juz szuka pracy, to powinien sie nieco wysilic i miec
    > troche oleju w glowie i zastanowic, co umieszcza w swoim CV i jak sie
    > przygotowuje do spotkania. Jesli swoje CV pisze niechlujnie i stawia w
    > nim bledy ortograficzne, to szkoda jego zachodu. Nikt nie chce
    > przyjmowac do pracy kogos, kto swoja prace bedzie odwalal 'na odczep
    > sie.' Oczywiscie, inna sprawa jest sprawa odpowiedniego wynagrodzenia,
    > ktore moze dawac motywacje. Ale nie ma pewnosci, ze dobrze zmotywuje sie
> [...]

    Ale jest jeszcze 100 ofert z kosza od ludzi "nie-studentów".
    Jak ktoś szuka profesjonalnej sekretarki, to powinien przejrzeć te 100
    ofert.
    Jakość studentów jest jaka jest (co widać po jakości ortografii na tej
    grupie).
    Swoją drogą, co oznacza kosz? Ja swojej żonie zabroniłem wysyłać CV do
    każdej firmy, właśnie dlatego, że nie życzę sobie aby moje nazwisko fruwało
    później na śmietniku a tak się niestety często dzieje w firmach, których nie
    stać na profesjonalne niszczenie dokumentów (należą do takich firm właśnie
    te, które szukają TYLKO studentów - pani Anna zapomniała chyba dodać, że
    chodzi jej nie tyle o studentów co o osoby z legitymacją studencką w wieku
    poniżej 26 lat).