PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny bzdura › Re: list motywacyjny bzdura
  • Data: 2005-04-21 07:28:45
    Temat: Re: list motywacyjny bzdura
    Od: HERAKLES <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    po567 napisał :

    > takie ogłoszenie w radiu Kielce "EL-COP" zatrudni mężczyzn do brygad
    > porządkowych na terenie obiektów w Kielcach. CV i list motywacyjny należy
    > składać pod .......... " ludzie puknijcie sie w głowe , kandydat na
    > sprzątacza kibli nie napisze wam listu motywacyjnego , co miałby w nim
    > zawrzeć ???????? , zę lubi brud i smród

    Nie dotyczy to tylko sprzątania sraczy! ja na przykład nigdy bym nie napisał
    listu motywacyjnego, bo jak raz napisałem to pracowałem za marne grosze, z
    pensją nawet o 40 dni opóźnioną, więc zmieniłem prace, listu nie napisałem
    i wypłata jest zawsze pierwszego i do tego co 3 miesiące podwyższana! i tak
    jest moim zdaniem zawsze, bo list motywacyjny, to informacja o tym jak
    zrobić pracownika w ptola! To jest list od nas w którym tak naprawdę
    zawieramy informację o nas(o których nie wiemy) które wprawny "spec od
    robienia w ptola" potrafi odczytać.
    --