PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: leperówki, zasiłki i takie takie... › Re: leperówki, zasiłki i takie takie...
    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: leperówki, zasiłki i takie takie...
    Date: Tue, 31 Oct 2006 14:58:32 +0100

    Dnia 31 paź o godzinie 14:49, na pl.praca.dyskusje, Karol napisał(a):

    > To niech znajdą lepszą. Albo wezmą się za swój biznes.
    > Ja też jestem przeciwny płacenia MOICH pieniędzy na darmozjadów.
    > Za moje podatki wolałbym nowe drogi a nie nowe zasiłki.

    Widzę że masz bardzo ograniczone spojrzenie perspektywiczne.
    Jeżeli by ten wasz głupi pomysł wdrożono w życie - to pracodawcy zaczęli by
    obniżać wynagrodzenia, co w konsekwencji doprowadziłoby do jeszcze
    głębszego "wykorzystania siły roboczej" - zapierdałałbyś po 14 godzin na
    dobę za 450zł.

    Zresztą nie ma się co wami przejmować - płaca minimlana jest ustalona i
    odpowiednie zapisy w ustawie są - więc to co proponujecie to .... możecie
    się z tym położyć do łóżeczek i ułożyć z rączkami na kołderce do spania.
    Niebezpieczne jest tylko to że takie okazy jak wy - mogą znaleźć w równie
    podobnych osobnikach poparcie :(

    --
    Herbi
    31-10-2006 14:58:25