PracaGrupypl.praca.dyskusjelektor- umowa o dzieło czy zlecenie? › Re: lektor- umowa o dzieło czy zlecenie?
  • Data: 2006-08-23 11:55:38
    Temat: Re: lektor- umowa o dzieło czy zlecenie?
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "KwiaTuszeK" <o...@o...pl> wrote in
    news:echf9r$cen$1@news.dialog.net.pl:

    > dziękuję bardzo za odpowiedzi
    > Już raz pracowałam jako lektor na umowę o dzieło i
    > cały czas byłam
    > pewna że jest to umowa na zlecenie ;) bo też
    > myślałam w taki sposób...
    > a jednak można :)

    tak - tylko ze tutaj nie rozchodzi sie o to, czy taka umowe mozna
    podpisac, bo wszystko mozna podpisac; problem w tym, czy ta umowa
    bedzie zgodna z przepisami; jezeli nie bedzie a jednoczesnie dana
    forma spowoduje korzysc dla Ciebie (np. poprzez mniejsze podatki)
    to widze tutaj wielka szanse dla urzedu skarbowego;

    pzdrv;
    adas;