PracaGrupypl.praca.dyskusjelektor-umowa o dzieło-brak kontaktu z pracodawcą › Re: lektor-umowa o dzieło-brak kontaktu z pracodawcą
    From: "KasiaKC" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: lektor-umowa o dzieło-brak kontaktu z pracodawcą
    Date: Fri, 24 Nov 2006 18:55:10 +0100

    Użytkownik "kwiatuszek" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ek70mc$akg$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Umowa o dzieło
    > Zleceniodawca powierza, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać
    > następujące czynności samodzielnie
    > i bez nadzoru, w imieniu i na rzecz Zleceniodawcy:
    > nauka języka:
    > w terminie od ...do ...

    Tak na zdrowy rozum to już umowa jest nieaktualna bo nie został dotrzymany
    termin przez pracodawcę i pewnie nie będzie, bo grupa się nie zebrała

> [...]
    > Zleceniodawcę zrezygnował z własnej woli z prowadzenia zajęć lub
    > wykonywał umowę celowo w sposób szkodliwy dla Zleceniodawcy, albo po
    > zakończeniu umowy nie odesłał wszystkich otrzymanych od Zleceniodawcy
    > materiałów potrzebnych do prowadzenia zajęć (książki, dzienniki,
    > egzaminy), Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie zapłacić Zleceniodawcy
    > karę umowną w wysokości ...zł. Zleceniodawca może z ważnych przyczyn
    > zwolnić Wykonawcę z opłacania kary umownej w całości lub części.
    > Umowę można rozwiązać z 2 tygodniowym okresem wypowiedzenia

    Parę lat temu pracowałam w kilku szkołach językowych jednocześnie i wtedy
    też się pisało takie lojalki ale chyba nikt się nimi nie przejmował, a jak
    się grupa nie zebrała to się taką umowę wyrzucało do kosza. No ale może
    teraz są inne czasy... Nie wiem

    Pozdrawiam
    Katarzyna