PracaGrupypl.praca.dyskusjelegalna praca w Wielkiej Brytani ... jak ? › Re: legalna praca w Wielkiej Brytani ... jak ?
    From: <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: legalna praca w Wielkiej Brytani ... jak ?
    Date: Sat, 12 Feb 2005 15:35:54 +0100
    Sender: l...@o...pl@dqa174.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "rysiek" <x...@w...pl> wrote in message
    news:opsly2xumejbwd6l@r-rvf2jb1tegp0r...
    > Witam.
    >
    > Koncze w tym roku studia na kierunku informatycznym. Mam juz kilka lat
    > praktyki w zawodzi ( nie na pelny etat oczywiscia ). Chcialbym po
    > obronieniu pracy magisterskiej wyjechac na rok ( moze dwa ) do Anglii i
    > troszke tam popracowac.
    >
    > Przegladnolem archiwum grupy, znalalem kilka pokrewnych watkow, ale
    > jeszcze czuje spory niedosyt informacji.
    >
    > Chcialbym znalezc prace a Angli legalnie. Najlepiej tak, by wyjezdzajac
    > wiedziec juz gdzie bede pracowa. Gdzie mozna znalezc oferty tamtejszych
> [...]

    a moze sprobuj od www.google.com ?

    jesli nie znasz angielskiego (jest masa informacji w internecie, kupe
    serwisow internetowych z ogloszeniami o pracy ale moze nie potrafisz ich
    przeczytac?) lub nie masz determinacji (wypowiedz sugeruje, ze nie masz
    ochoty podejmowac ryzyka, tylko chcialbys aby Ci podano pod nos informacje -
    nie ma wzmianki o jakimkoliwiek researchu wlasnym ) lub jestes leniwy
    (wnioski stad, co poprzednio a to juz jest dyskwalifikujace przy duzej
    konkurencji na rynku pracy) to....

    .... lepiej daruj sobie takie pomysly....

    to mowi ciocia dobra rada, ktorej brat siedzi w uk od 2ch lat i ktora
    ponadto sama odwiedzala ten kraj wielokrotnie (i nie po to aby tam pracowac
    lecz rekreacyjnie).