PracaGrupypl.praca.dyskusje › lawinowo przybywa ofert pracy

  • 1. Data: 2007-01-03 08:29:58
    Temat: lawinowo przybywa ofert pracy
    Od: "Diego" <d...@g...pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,8666765,wiadomo
    sc.html

    Prawda czy prpaganda, co o tym myslicie ?

  • 2. Data: 2007-01-03 08:54:47
    Temat: Re: lawinowo przybywa ofert pracy
    Od: "jagg" <j...@k...pl>

    Diego wrote:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,8666765,wiadomo
    sc.html

    > Prawda czy prpaganda, co o tym myslicie ?

    Taaa, pierdy.

    --
    pozdrawiam
    Jacek

  • 3. Data: 2007-01-03 09:09:03
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Diego [Wed, 3 Jan 2007 09:29:58 +0100]:

    > Prawda czy prpaganda, co o tym myslicie ?

    Przybywa. Wariacje rządu na temat "jak jeszcze wydoić firmy"
    powoli stały się codziennością i nikt się już nimi za bardzo
    nie przejmuje - bo wszyscy umieją obejść - więc praca jako
    taka jest w coraz większych ilościach. Dodatkowo spora część
    wartościowych nabytków pracowniczych spakowała manatki i wio
    za granicę, więc czasami nie ma kogo zatrudnić.

    Jedno plus drugie daje całkiem ładny efekt w postaci mniej
    drastycznego rynku pracy.

    Kira

    --
    /(o\ ~ G-G: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * mDziura * Vista-cel-pal * Poolicz mi *

  • 4. Data: 2007-01-03 09:24:32
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Diego wrote:

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,8666765,wiadomo
    sc.html

    > Prawda czy prpaganda, co o tym myslicie ?

    Prawda, ze wzrasta ilosc, natomiast propaganda, ze to niezwykle dobrze i
    ze "nastepny rok bedzie nalezal do pracownikow".
    IMHO duza ilosc ogloszen wynika m.in. z koniecznosci zapelnienia na nowo
    miejsc, ktore opuscili wyjezdzajacy za granice. Wiem o calych dzialach
    skladajacych wymowienia w jednym dniu. Prawdopodobnie wiekszosc tych
    oglaszanych stanowisk jest za nisko platnych w stosunku do wymaganych
    kwalifikacji i/lub jest z gatunku tych, w ktorych sie wymaga
    "bezplatnych nadgodzin" itp. Nie sadze, zeby byl duzy wzrost w ilosci
    ogloszen dobrych jakosciowo stanowisk.

    Rynek "nalezy do pracownikow" gdzies przy bezrobociu ponizej 4% i mozna
    to poznac m.in. po powszechnym podawaniu pensji w ogloszeniu i stylu
    ogloszen, ktore staja sie reklama i intensywnym zachecaniem czytelnika
    do zainteresowania sie oferta, a nie sucha informacja z lista wymagan.
    Na razie w Polsce tych objawow nie widze.

    Oczywiscie moje wrazenia wynikajace z ogladania Sieci i rozmow z
    polskimi znajomymi moga byc mylne, wiec to powyzsze to hipoteza, przy
    ktorej sie nie bede upierac, jesli ktos mi pokaze fakty swiadczace o
    czyms innym.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 5. Data: 2007-01-03 09:31:19
    Od: "Patryk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Diego" napisał w wiadomości
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,8666765,wiadomo
    sc.html

    > Prawda czy prpaganda, co o tym myslicie ?

    tiaaa... pytanie retoryczne... to czemu większość moich kumpli z
    nienadzwyczajnym wykształceniem nadal pracuje w hipermarketach, hurtowniach,
    magazynach zarabiając po 800 PLN. mowa tu o ponad 50 000 tysięcznym mieście
    leżącym 40 km od Warszawy, gdzie to bezrobocie jest jednym z najniższych w
    kraju.

    odpowiedź również retoryczna jak pytanie: Pracują tylko dla tego bo nie ma
    innej pracy, a za coś trzeba żyć. Mimo że wstąpiliśmy do unii i dla osób po
    zawodówkach powinna znaleźć się jakaś praca, bo "specjaliści w fachu"
    wyjechali na zachód.

  • 6. Data: 2007-01-03 09:35:46
    Od: "az" <B...@g...com>

    Witam ,

    Serdecznie przepraszamy wszystkich za umieszczenie tego ogłoszenia w
    niewłaściwym
    na to miejscu. Proszę o zignorowanie tego posta.
    Myśle że na pewno w przyszłości nie dojdzie już nigdy do takiej
    sytuacji.

  • 7. Data: 2007-01-03 09:39:02
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Patryk napisał(a):

> [...]
    > innej pracy, a za coś trzeba żyć. Mimo że wstąpiliśmy do unii i dla osób po
    > zawodówkach powinna znaleźć się jakaś praca, bo "specjaliści w fachu"

    zapomniałeś o jednym że talk czy inaczej trzeba coś umieć i mieć trochę
    oleju w głowie i ruszyć dupsko a nie czekać aż ktoś łaskawie przyjdzie
    i poda wszystko na tacy. Jak tatuś z mamusia nie nauczyli samodzielności
    to Święty Boże nie pomoże.

  • 8. Data: 2007-01-03 10:40:50
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Diego napisał(a):
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,8666765,wiadomo
    sc.html

    > Prawda czy prpaganda, co o tym myslicie ?

    jak to mówi znajomy, fakt medialny, czyli bzdety.
    Dokładnie rzecz ujmując małe zjawisko zostało napompowane do granic
    możliwości i w takiej postaci podane ludziom do przeczytania; po
    artykule wydaje się, że czeka nas eden i to już w 2007.
    Zyskał na tym jednak tylko piszący artykuł, bo dostał wierszówkę.

    A jak słyszę o ciągłym spadaniu bezrobocia (w domyśle: w wyniku
    działań miłościwie panującego nam rządu) to mi się nóż otwiera.
    Dziwny kraj.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 9. Data: 2007-01-03 11:18:49
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 3 Jan 2007 10:31:19 +0100, Patryk <m...@g...pl>
    w <enft58$dtv$1@inews.gazeta.pl> napisał:

> [...]
    >
    > tiaaa... pytanie retoryczne... to czemu wiekszo?ae moich kumpli z
    > nienadzwyczajnym wykszta?ceniem nadal pracuje w hipermarketach, hurtowniach,
    > magazynach zarabiaj?c po 800 PLN. mowa tu o ponad 50 000 tysiecznym mie?cie
    > le??cym 40 km od Warszawy, gdzie to bezrobocie jest jednym z najni?szych w
    > kraju.
    >
    > odpowiedOE równie? retoryczna jak pytanie: Pracuj? tylko dla tego bo nie ma
    > innej pracy, a za co? trzeba ?yae. Mimo ?e wst?pili?my do unii i dla osób po
    > zawodówkach powinna znaleOEae sie jaka? praca, bo "specjali?ci w fachu"

    Po angielsku, ale ładne i pasuje:
    http://seattlepi.nwsource.com/horsey/viewbytopic.asp
    ?topic=National%20news&id=1204

    Najstraszniejsze jest to, że z tych karykatur bardzo dużo można
    przerysować na polskie realia.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 10. Data: 2007-01-03 11:23:05
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Uzytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisal w wiadomosci

> [...]
    > do zainteresowania sie oferta, a nie sucha informacja z lista wymagan.
    > Na razie w Polsce tych objawow nie widze.

    A o pracy w mlodym i dynamicznym zespole nigdy nie czytalas ;-)