PracaGrupypl.praca.dyskusjelawinowo przybywa ofert pracy › Re: lawinowo przybywa ofert pracy
    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: lawinowo przybywa ofert pracy
    Date: Thu, 04 Jan 2007 16:32:47 +0100

    Patrze, patrze a tu Michał porozsypywal nastepujace haczki:
    > dzięki
    > Na zwykłych życiowych podstawach !!! Jak masz ojca matke i nikogo w rodzinie
    > na własnej DG to spróbuj im powiedzieć żeby ci pomogli aby założyć firme
    > ...za głowe sie złapią i zaraz sami ci zaczną szukać pracy.
    A jesli nie masz to nie bedzie mial Cie kto przestrzec i sprobujesz. I
    wtedy moze Ci sie uda. Jakby kazdy sluchal rodzicow w kwesti wlasnego
    wyksztalcenia i planow zawodowych to byloby kiepsko.
    > Prawda że można sie wyrważ z dziury ale co dla jednych podłogą dla innych sufitem i
    potrzeba
    > motywacji + przysłowiowego szczęścia żeby się udało. Tylko chyba w filmie
    > "pieniądze to nie wszystko" da się to osiągnąc. Spróbuj na takiej zapadłej
    > wsi czy miasteczku cookolwiek rozkręcić, gdzie ludzie nia mają na nic kasy
    > tylko chleb kupują to co najpotrzebniejsze.
    Byles na takiej zapadlej wsi czy miasteczku? Masz tam rodzine? Czy
    wiedze czerpiesz tylko z mediow?
    > Ocziście powiesz no to wyjedź !!
    > To ja spytam za co ??? W nowym miejscu zanim cookolwiek znajdę ktos będzie
    > mnie żywił ?? za to częso jest zupełnie odwrotnie.
    Mam rodzine na wsi. 75% mlodych ludzi wyjechalo z tej wsi (i okolicznych
    takze). Nie mieli pieniedzy, pochodzili z biednych rodzin. Ale zawzse
    byl juz ktos znajomy w duzym miescie (kuzyn, brat, kumpel itp), kto
    pomogl, pozwolil sie zaczepic, przenocowal na poczatku. Wyjezdzal jeden,
    jemu pomogli, za rok czy dwa on pomagal innym - kolegom, sasiadom. Ci
    pomagali kolejnym.
    Dodaj do tego mieszkancow zapadlych wsi i miasteczek, ktorzy dzieki
    wlasnej motywacji zdali dorbe mature, egzaminy na studia, skonczyli
    dobre uczelnie i dzieki temu znalezli dobrze platna prace. Oni tez moga
    pomagac innym, poprzez udostepnienie lokum na tydzien, dwa czy miesiac.
    Zeby osiagnac sukces nie trzeba od razu zostawac wlascicielem
    microsoftu. Zazwyzcaj czlowiek zaczyna od dorabiania gdziekolwiek -
    pizzeria, knajpa, market, budowa. Zaczepi sie, znajdzie jakies lokum. A
    pozniej kombinuje co dalej.
    Tylko jeden warunek - to nie moze byc pierwszy lepszy kolek czy
    sztacheta (jak to mowi moja ciotka, notabene mieszkajaca cale zycie na
    wsi). Delikwent musi byc inteligentny/madry do tego chciec cos osiagnac,
    nie bac sie ryzyka i oczywiscie miec szczescie.
    --
    badzio