PracaGrupypl.praca.dyskusjelawinowo przybywa ofert pracy › Re: lawinowo przybywa ofert pracy
    From: Michał <B...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: lawinowo przybywa ofert pracy
    Date: Thu, 4 Jan 2007 16:08:20 +0100

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:enj1al$5nq$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu w...@o...eu porozsypywal nastepujace haczki:
    > Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    Na zwykłych życiowych podstawach !!! Jak masz ojca matke i nikogo w rodzinie
    na własnej DG to spróbuj im powiedzieć żeby ci pomogli aby założyć firme
    ...za głowe sie złapią i zaraz sami ci zaczną szukać pracy. Prawda że można
    sie wyrważ z dziury ale co dla jednych podłogą dla innych sufitem i potrzeba
    motywacji + przysłowiowego szczęścia żeby się udało. Tylko chyba w filmie
    "pieniądze to nie wszystko" da się to osiągnąc. Spróbuj na takiej zapadłej
    wsi czy miasteczku cookolwiek rozkręcić, gdzie ludzie nia mają na nic kasy
    tylko chleb kupują to co najpotrzebniejsze. Ocziście powiesz no to wyjedź !!
    To ja spytam za co ??? W nowym miejscu zanim cookolwiek znajdę ktos będzie
    mnie żywił ?? za to częso jest zupełnie odwrotnie.