PracaGrupypl.praca.dyskusjekursy linux ??? › Re: kursy linux ???
  • Data: 2009-04-18 11:01:23
    Temat: Re: kursy linux ???
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 17, 11:48 pm, "Łukasz" <l...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Jeżeli ktoś nie ma na tyle woli i umiejętności żeby po prostu wziąć tego lina
    > i go zainstalować i obczaić to mu ze względu na cechy osobowości już kursy nic
    > nie dadzą. Tyle ode mnie.

    Też mam podobne odczucia... Żeby samodzielnie używać linuksa i
    samodzielnie rozwiązywać problemy po drodze napotkane to... to jest
    kwestia osobowiści, specyficznych cech charakteru. Łindołsowcy nie
    lubią "się paprać", żyją jakby w innej przestrzeni, ogólnego
    wykorzystywania tego co znajdą po drodze.
    Ale to a propos użytkowników systemów a nie 'IT professionals' czyli
    tzw. informatyków!
    Informatyk poszukuje najlepszych rozwiązań w swojej dziedzinie,
    proponuje je użytkownikom, i strasznie się męczy nie rozumiejąc
    mafijno-marketingowych wyroków dlaczego produkty gorsze i droższe
    zawsze muszą zwyciężać...

    Linuks wymaga większej samoobsługi ale jest za darmo. Jakby zapłacić
    za obługę informatyka zamiast "gigantowi z Redmont" za CD w kolorowych
    pudełkach to i tak wyszłoby dużo taniej a efekt byłbo o niebo lepszy!
    Ale to ma sens dla podmiotów gospodarczych, biur, firm i instytucji
    raczej a nie pojedynczych użytkowników domowych.
    Biuro może mieć swego admina linuksowego (czy dużo zarabia taki ktoś?)
    ale prywatny użytkownik musi być sam dla siebie kimś takim ;)