PracaGrupypl.praca.dyskusjekursy Cisco › Re: kursy Cisco
    From: "Mariusz T." <m...@n...invalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kursy Cisco
    Date: Mon, 08 Mar 2004 09:54:57 +0100

    Dnia 2004-03-08 02:28, Bremse napisał(a) :

    > Dzięki, ale wciąż nie wiem ile to CCNP kosztuje. Czy podejście do
    > egzaminu CCNA/CCNP kosztuje 150$, czy trzeba zaliczać egzamin po
    > każdym semestrze CCNA/CCNP (czyli 2x4x150$)? Bo sam kurs CCNA
    > wyszedłby ok. 2000zł, kurs CCNP nie wiem ile
    > http://cnap.ics.agh.edu.pl/zapisy.php <- tu napisali że 1900 PLN, mam
    > nadzieję, że to za cały CCNP, a nie za każdy semestr.
    >
    > Nie wiem czy warto w to się ładować - na razie się tylko zastanawiam,
    > bo te certyfikaty dość dużo kosztują :-(

    Podejście do egzaminu to 150$ + zazwyczaj ok 70 zł dla ośrodka. CCNA to
    jeden egzamin. CCNP to dodatkowe 3 lub 4. Zdajesz we wszystkich
    ośrodkach Prometric i VUE (lista np na http://www.prometric.com), w
    Polsce z większych firm to np CSS i Altkom. Żadne kursy nie są wymagane,
    choć pomocne. Resztę znajdziesz na http://www.cisco.com/go/certification

    Czy się opłaca - nie licz na to, że po zdobyciu CCNA lub nawet CCNP
    pracodawcy będą leżeli u Twych stóp, to już nie te czasy. Choć
    oczywiście, papier może kiedyś pomóc. Wchodź w to, jeśli temat Cię
    interesuje i masz na czym poćwiczyć, inaczej nie ma sensu. Więcej
    dyskusji na ten temat znajdziesz w archiwum newsowym googla.

    --
    Pozdrawiam*Mariusz T.****************mariusz421*na*wp*kropka*pl******
    "Ja nawet śpiąc potrafię odróżnić różowego sprzedawczyka Czang Kaj-Szeka