PracaGrupypl.praca.dyskusjekursy Cisco › Re: kursy Cisco
    From: "Gerard" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kursy Cisco
    Date: Mon, 8 Mar 2004 00:54:30 +0100

    Witam

    A systuacja wygląda tak z CCNA:
    znam ze 20 osób co ma te certyfikaty i co ???
    Nie mają pracy tylko papierek. Owszem mają jakieś drobne zlecenia ale to i
    bez certyfikatu można znaleść. Na pewno w jakiś tam sposób się przydają, ale
    obecnie tyle osób już je ma że nie wiem czy jest sens je robić. Po prostu
    dla mnie jest to darme wyrzycanie pieniędzy.

    Co innego CCNP to już jest dobre tylko trzeba się zastanowić czy jest to tak
    łatwo skończyć. Jak skończysz to to ok. Tylko najpierw trza CCNA miec.

    Zreszto poczytaj:
    http://www.cisco.com/global/pl/cnap/

    Pozdrawiam
    Gerard Gawek

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości
    Czy opłaca się to dziś robić? Przewertowałem archiwa grup
    dyskusyjnych, ale są tam wypowiedzi sprzed kilku lat. Jak sytuacja
    wygląda dziś?
    Rozumiem, że CCNA to za mało, jak już zaczynać to po to, żeby skończyć
    CCNP?
    Ile w sumie to kosztuje (materiały, egzaminy, kursy)? Czy CCNA jest
    konieczne do zdobycia CCNP? Jak wygląda kwestia egzaminów? Czy można
    podejść do egzaminu nie kończąc kursu w akademii cisco?
    Gdzie w Polsce organizowane są kursy i egzaminy CCNP?
    Jeśli nie cisco to co?

    --
    pozdrawiam
    Bremse