PracaGrupypl.praca.dyskusjekto zakładał firmę? › Re: kto zakładał firmę?
    From: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kto zakładał firmę?
    Date: Tue, 27 Apr 2004 10:14:16 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@193.19.140.126

    Stało się to 27 Apr 2004 08:14:30 +0200, gdy "hiobe" <h...@o...pl>
    napisał:

    >Robert jeśli idziesz do US w związku z VAT to jesteś w temacie powiedz mi co
    >bardziej na początku się kalkuluje w handlu odzieżą w moim przypadku VAT czy
    >warunki ogólne? Jak to się ma do kosztów i odliczeń? Masz może księgową czy
    >biuro rachunkowe a może robisz sam w papierkach? przydałyby mi się wskazówki.

    Co do VAT, moja branża to usługi (z obowiązkowym 22%), więc niewiele Ci
    poradzę, polecam pl.soc.prawo.podatki... Wydaje mi się, że jeśli
    większość Twoich kontrahentów będzie vatowcami, to lepiej być vatowcem.

    Na początku planowałem sam się rozliczać, kupić sobie jakiś program do
    tego. Ale po przeczytaniu o VAT wymiękłem. To już chyba lepiej zapłacić
    100-200 zł miesięcznie specjalistom, niż bić się przez pół miesiąca z
    myślami czy dobrze zaksięgowałem jakąś fakturę.

    Robert