PracaGrupypl.praca.dyskusjekto zakładał firmę? › Re: kto zakładał firmę?
  • Data: 2004-04-26 07:43:43
    Temat: Re: kto zakładał firmę?
    Od: "kuku" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Regon powinieneś dostac od ręki. Przynajmniej ja ( VII'2002 czekałem ok.
    > 20 minut)

    Raczej jednak trzeba na REGON poczekac. REGON zalatwia sie nie w Urzedzie
    Miasta, a w Urzedzie Statystycznym. W Urzedzie Miasta dostaje sie od reki
    (ale to tez rownie bywa, na poczatku roku nie dawali od reki) zaswiadczenie
    o wpisie do Ewidencji Dzialalnosci Gospodarczej (w kazdym razie tak jest w
    Krakowie). Czasem robi sie bledne kolko, bo w banku moga wymagac NIP, a
    NIP-u nie dostaniesz jak nie masz rachunku bankowego. Co nie jest oczywiscie
    problemem, jesli masz juz wlasny NIP.
    Bedziesz jeszcze potrzebowal pieczatki, najlepiej z NIP-em i REGON-em, ale
    zanim sie doczekasz na REGON, wyrob sobie chociaz z samym NIP-em.

    Joan