PracaGrupypl.praca.dyskusjekto jest absolwentem? › Re: kto jest absolwentem?
    From: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kto jest absolwentem?
    Date: Thu, 10 Jul 2003 11:06:22 +0200

    > Katarzyno,
    > Nie ma co się sprzeczać, jest różnie...Ja skończyłem studia w normalnym
    > terminie , ale wyłożyłem się na pracy dyplomowej. Po 2,5 roku wznowiłem
    się
    > na ostatni semestr (seminarium) , zdałem dyplom i straciłem pracę ( taki
    > rodzaj awansu społecznego). Też chciałem skorzystać z jakiegoś programu w
    > UP, lecz odmówiono mi gdyż nie byłem absolwentam, ponieważ przez ostatnie
    12
    > m-cy przed ukończeniem uczelni pracowałem i zarabiałem pieniądze. Tak więc
> [...]

    Czesc Sławku,
    Nie chcialam sie sprzeczac. Nasz kraj niestety jest jaki jest i na kazdym
    kroku utrudnia zycie ludziom! To prawda, ze nie mozesz sie zarejestrowac
    jako bezrobotny absolwent, jesli w ostatnich 12 miesiącach trwania nauki
    byłes zatrudniony. Dla mnie taki przepis jest "chory", zamiast ulatwiac
    mlodym ludziom krok w doroslosc i pomoc zaistniec na rynku pracy, to jeszcze
    komplikuja sprawe! No coz, brak słow dla wladz naszego panstwa ...

    Pozdrawiam Cie Serdecznie
    Katarzyna