PracaGrupypl.praca.dyskusjekto jest absolwentem? › Re: kto jest absolwentem?
    From: "Sławek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kto jest absolwentem?
    Date: Wed, 9 Jul 2003 22:14:09 +0200

    Użytkownik "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:behmnn$9ps$1@news.polbox.pl...

    > Witam !
    >
    > Absolwentką jesteś od dnia określonego w dyplomie, świadectwie lub innym
    > dokumencie potwierdzającym ukończenie szkoły. Zatem w Twoim przypadku
    > absolwentką wyższej uczelni będziesz po obronie (we wrześniu).
    >
    > Pozdrawiam
    > Katarzyna

    To nie jest takie pewne. UP mają własną definicję absolwenta (wojsko tez).
    Politechnika traktuje studenta jako absolwenta gdy uzyska absolutorium.
    Dzieje się to wtedy, gdy wszystkie przedmioty są zaliczone i praca
    magisterska (inzynierska) została złożona i przyjęta przez komisję, a nie
    kiedy obroniona. Obrona odbywa się z "wolnej stopy", ale prezydent K
    twierdził, że jest inaczej , wiec na róznych uczelniach może być inaczej.
    Też miałem kiedyś z tym problem i w ministerstwie pracy kobieta nie
    potrafiła zdefiniować kto jest absolwentem i udzieliłem jej lekcji czego
    wymagają UP. Taki to nasz piękny kraj...
    Pozd S