PracaGrupypl.praca.dyskusjekoszty życia w anglii? › Re: koszty życia w Anglii?
    Date: Wed, 30 Jul 2008 04:11:01 +0100
    From: A Tennyson <t...@b...buuz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: koszty życia w Anglii?

    On 07/29/2008 09:41 PM, "gargamel" <s...@d...lina>, wrote:

    > dzięki, niedługo wybieram się do pracy, i jeszcze mi tak przyszło do
    > głowy, czy gniazdka elektryczne są tam takie jak w polsce? czy może
    > takie jak w stanach, czy może jeszcze inne? pytam bo nie wiem jaki
    > mam zabrać zasilacz do golarki:O)

    Przepraszam, czy Ty tak poważnie pytasz, czy żatrujesz? :-) Jeśli
    _niedługo_ wybierasz sie do pracy to lepiej się przygotuj. Te
    informacje, które tu dostajesz są bardzo subiektywne. Możesz wydać na
    jedzenie dużo mniej kupując w sklepie o niskich cenach, np. Asda. Nie
    bęziesz głodował za 70 funtów wydanych miesięcznie na jedzenie. Pod
    warunkiem, że nie będziesz się żywił w restauracji lub w jakimś
    McDonald's. BTW, McDonald's londyński Cię roszczaruje. To _naprawdę_
    /junk food/ z obsługą brudasów. I nie mam tu na myśli kwestii rasowych.

    Lepiej żebyś te "320 funtuf/miesiąc" dostawał na tydzień i 'after
    deductions'. Możesz wynająć pokój i za 60 funtów tygodniowo
    z tygodniowym depozytem, ale nie zakładaj, że Ci się to uda. Znajdź
    sobie lokum już z Polski.

    Trochę ponad 60 to cena tygodniowego biletu na
    trzy strefy metra londyńskiego (1,2,3) + autobusy TfL po całym Londynie.

    A w ogóle to nie ta grupa - FUT alt.pl.emigracja.londyn

    Pozdrawiam,

    --
    A Tennyson