PracaGrupypl.praca.dyskusjekoszty uzyskania przychodu › Re: koszty uzyskania przychodu
    From: Roman Kubik <W...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszty uzyskania przychodu
    Date: 4 Jan 2002 20:16:48 GMT
    Sender: Romek <r...@f...sb.gov.pl>

    > no i tutaj miałem problem ... żeby mi się to opłaciło musiałbym zrezygnować
    > co by nie mówić z dość wysokiej pensji ... a wsiąść na umowę o pracę
    > niezbędne minimum..
    > a to nie za bardzo mi odpowiada w dzisiejszych czasach niepewności o pracę..
    > a różnica nie wychodziła mi znowu aż taka by warto było ryzykować...
    hmmm co ryzykowac?
    umowa o prace bedzie stwierdzac, ze masz pensje np. 10,000 z tego 7,500
    za prace tworcza. czyli na umowie wciaz jest 10,000...
    WYDAJE mi sie, ze ktos o takim rozwiazaniu (stosowanym w jego firmie) kiedys
    pisal i nie jest konieczne:
    umowa o prace na 2,500 i co miesiac umowy o dzielo na 7,500 ... ?

    a czy warto? na tych 10,000 brutto to pewnie ze 700 PLN roznicy w reku.
    ponad 10%, chyba warto?

    aha. ale nie ma rozy bez ognia ;) wiec w wyniku tej operacji w USK jest
    naprawde malutko na ewentualne odliczenia roczne (bardzo, bardzo malutko, bo
    Kasa Chorych bierze swoje i tak z tego pomniejszonego podatku, wiec do USK
    zostaja jakies marne ochlapy)

    jakby ktos chcial popatrzec na wlasne oczy, to chetnie podesle arkusz w Excelu
    (7a vel 95) do liczenia plac za 2002 w ktorym mozna pokombinowac z kosztami
    czesciowymi 50%.
    jak przypomne sobie haslo, to moze zamieszcze na jakim WWW?

    pozdrawiam

    romek (r...@p...com.pl)