PracaGrupypl.praca.dyskusjekoszt uzyskania przychodu › Re: koszt uzyskania przychodu
    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: koszt uzyskania przychodu
    Date: 16 Mar 2003 18:17:15 +0100

    > <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > przez
    > ustawy
    > kp. o
    > je
    > dochodowymod
    > >
    > Gadasz jak potłuczony.
    > Ty mówisz o kosztach zryczałtowanych, ale o tym, że są jescze inne to chyba
    > niesłyszałeś.
    > Moja pensja wynikająca z tytułu umowy o pracę jest w całości naliczana z 50%
    > KUP.
    > Wynika to z treści umowy o pracę, która stwierdza, że moja praca ma
> [...]
    Kolego na potłuczonego to Ty wyglądasz jak nie wiesz co to jest ryczałt a co to
    są koszty uzyskania przychodu ( KUP ) to nie zabieraj głosu i nie wprowadzaj
    mętliku. Dobrze by było abyś zapoznał sie z ustawą o podatku dochodowym od osób
    fizycznych i w sposób twórczy i naukowy podszedł do tej sprawy. Pozdrawiam.