PracaGrupypl.praca.dyskusjekoszt uzyskania przychodu › Re: koszt uzyskania przychodu
    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: koszt uzyskania przychodu
    Date: 15 Mar 2003 19:56:59 +0100

    > Czy w umowie o prace na stanowisku programisty mozna okreslic 50% koszt
    > uzyskania przychodu? Umowa jest na stale. Jesli tak, to jak to zalatwic i
    > czy musi byc uwzglednione od razu przy podpisywaniu umowy czy moze byc w
    > pozniejszym czasie? No i ostatnia sprawa - jak wyglada w takim wypadku
    > przeliczenie pensji z brutto na netto?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Witam
    Szanowni Państwo. Zaczyna mi sie wydawać ,że zaczynamy nadawać na różnych
    częstotliwościach.
    Koszty uzyskania przychodu to wszelkie koszty w tym przypadku poniesione przez
    pracownika w celu osiągnięcia przychodu ( wynagrodzenia ). Patrz art 22 ustawy
    o podatku dochodowym od osób fizycznych. W umowach zawartych na podstawie kp. o
    pracę są one dla wszystkich pracowników w całej Polsce jednakowe. Ustala je
    Minister Finansów na podstswie odp. ustawy. Koszty uzyskania przychodów są
    zróżnicowane w umowach cywilno prawnych - patrz ustawa o podatku dochodowymod
    osób fizycznych. Pozdrawiam.