PracaGrupypl.praca.dyskusje › korepetycje - pytanie

  • 1. Data: 2003-01-09 18:03:53
    Temat: korepetycje - pytanie
    Od: "piotr" <p...@v...fr>

    Witam
    Jestem studentem filologii angielskiej
    Zastanawiam sie nad dawaniem korepetycji z j.angielskiego i (moze) z
    j.francuskiego
    i w zwiazku z tym pytanie : czy jest ktos kto sie tym zajmuje , i jesli tak
    to prosze o opinie i spostrzezenia na ten temat
    no i jakich stawek moge zażadać ;
    co chyba wazne oferte chcialbym kierowac raczej do młodszych osób - szkoła
    podstawowa i ewentualnie liceum
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2003-01-09 19:33:16
    Temat: Re: korepetycje - pytanie
    Od: "Rafał Mieleń" <r...@i...pl>

    jak dla szkoły podstawowej to poniżej 50 zł /godz., jak wyżej to powyżej
    przynajmniej tak biorą moi znajomi
    raf
    l...

  • 3. Data: 2003-01-09 23:13:30
    Od: "qwertz" <d...@w...pl>

    duzo zalezy gdzie mieszkasz

    u mnie w miescie 50 zadnemu studentowi nikt nie da
    40 max , i na ktorym roku jestes?

    Użytkownik "Rafał Mieleń" <r...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:avkipd$59u$1@news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2003-01-10 10:32:17
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "qwertz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > duzo zalezy gdzie mieszkasz

    dokladnie. Przykladowe ceny: Kalisz: 10-15, Torun: 15-20 zl (za godz.
    zegarowa), Wroclaw, Poznan: 20-30 zl (analogicznie), ale w Toruniu widywalam
    ogloszenia ze i za 12 zeta poucza, a we Wrocku osoby z dluuuugoletnim
    pobytem w krajach anglojezycznych biora za konwersacje po 70, 80 zl i wyzej.

    Asiek

  • 5. Data: 2003-01-10 17:13:06
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    We Wrocławiu daje korepetycje za 20 zł. Na wyższe ceny nikt sie nie zgadza.
    Mam wielu uczniów i w sumie da sie z korepetycji utrzymać. Gdybym zażyczyła
    sobie 30 zł nikt by sie nie zgłosił.

    Ela