PracaGrupypl.praca.dyskusjekonto bankowe w umowie menedzerskiej › Re: konto bankowe w umowie menedzerskiej
    From: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: konto bankowe w umowie menedzerskiej
    Date: Tue, 8 Jan 2002 21:46:02 +0100

    firmy?

    Nie.

    Można. Jeśli Twój ROR obsługuje format ZUS.

    Czym sie rozni konto firmowe

    W rozliczeniach? Głównie opłatami, jeśli o to Ci chodziło.

    > W żadnym razie nie można!
    > Za to Urząd Skarbowy przysoli grzywnę!

    Na jakiej podstawie? Sądząc z rozmiarów działalności (to tylko
    domysł),
    konto firmowe może być tu w ogóle niepotrzebne (choć wygodniej jest
    mieć)

    > Zus również musi być wysyłany z konta firmowego.
    > Wiem, bo o to samo pytałam w Urzedzie Skarb.

    Szkoda, że nie odpowiedzieli Ci na piśmie :-)

    > Renata

    PS. Wiem, bom to czytał w uczonym tostacie, że po ciemnej nocy dzień
    jasny wstaje...

    Pozdrawiam
    CEZ