PracaGrupypl.praca.dyskusje › konto bankowe

  • 1. Data: 2003-04-19 18:08:56
    Temat: konto bankowe
    Od: a...@p...wp.pl (ART.R)

    Witam,
    Mój przyszły pracodawca chce żebym założył sobie
    konto bankowe, jest to warunek podpisania ze mną
    umowy (to chyba umowa o dzieło). Nigdy tego nie
    robiłem i mam pewne wątpliwości - chodzi o to, że
    nie ma gwarancji że będę zatrudniony, więc chciałbym
    założyć takie konto na którym bym za dużo nie stracił.
    Nie wiem w kórym banku będzie najtaniej - koszty
    założenia konta, opłaty bankowe itd...

    pozdrowienia i z góry dzięki za pomoc, Art.R

  • 2. Data: 2003-04-19 18:42:26
    Temat: Re: konto bankowe
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "ART.R" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    .
    (...)
    Polecam Inteligo, dopóki nie wpłacisz tam pieniędzy nie ponosisz kosztów, a
    jak wpłacisz i średnio będzie na ni m 100 zł przez miesiąc to też nie
    płacisz za konto.

    motto
    icq: 238159966

  • 3. Data: 2003-04-19 19:08:27
    Od: "Mac" <m...@n...bipnet.pl>

    Użytkownik "ART.R" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    .
    > Witam,
    > założenia konta, opłaty bankowe itd...

    polecam konto w mbanku, nic nie placisz, wszystkie uslugi masz za darmo,
    oprocentowanie prawie 5% avista

    pozdrawiam,
    MAciek

  • 4. Data: 2003-04-20 14:36:34
    Od: a...@p...wp.pl (ART.R)

    O.K. Dzięki wszystkim. Sprawdzę te banki i coś wybiorę...

    poz., art

  • 5. Data: 2003-04-20 18:00:29
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

> [...]
    > założyć takie konto na którym bym za dużo nie stracił.
    > Nie wiem w kórym banku będzie najtaniej - koszty

    Mbank (e-konto)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2004-05-15 14:01:25
    Od: "Greg" <g...@o...pl>

    Wejdź na stronkę: www.konta-bankowe.webpark.pl

    Masz tam zestawienie najlepszych i najtańszych (również zupełnie darmowych)
    kont bankowych. Wniosek o założenie konta możesz wysłać przez internet
    bezpośrednio z tej strony.