PracaGrupypl.praca.dyskusjekoniec umowy › Re: koniec umowy
    From: "PioPio" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: koniec umowy
    Date: Fri, 26 Sep 2008 06:55:28 +0000 (UTC)

    nazgul <x...@w...pl> napisał(a):

    > Kończy mi się umowa o pracę na okres próbny z pewną firmą dnia 30
    > września. Mam w ręku następną na 5 lat, ale jej nie podpisałam. Czy będzie
    > w porządku jeśli 1 pażdziernika poinformuję zwierzchnika że dziękuję za
    > współpracę? Dodam, że nie interesuje mnie dalsza wspólpraca z tą firmą.

    Przyznam szczerze, że nie dziwie ci się że nie chcesz dalej tego kontynuować.
    Z punktu widzenia firmy oprócz okresu wypowiedzenia umowa na czas okresolny 5
    lat i umowa na czas nieokreślony niczym się nie różni. Z twojego punktu
    widzenia zmienia dośc dużo (kredyty itp).
    Moja opinia jest taka, że powinieneś dać wcześniej znać że nie chcesz dalej
    dla nich pracować ale z prawnego rzeczywiście nie musisz o niczym informować.
    Tym bardziej, ze dali ci informacje miesiąc wcześniej, że jednak chcą z Tobą
    współpracować. Postaw się na drugim miejscu i odpowiedz sobie jak byś chciał,
    zeby ktoś inny się zachował. Jakbyś był pracodawcą to pewnie chciałbyś
    wiedzieć wcześniej, ze musisz szukać kogoś na miejsce pracownika, który chce
    odejśc.
    Wybór należy od Ciebie.

    PioPio