PracaGrupypl.praca.dyskusje › kodeks pracy prośba o link

  • 1. Data: 2004-01-07 17:20:52
    Temat: kodeks pracy prośba o link
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl>

    Witam Grupowiczów
    Jeśli ktoś wie gdzie w Internecie znajdę Kodeks pracy - tekst jednolity po
    ostatnich zmianach, bardzo proszę o podanie adresu.
    pozdrawiam JO

  • 2. Data: 2004-01-07 19:08:30
    Temat: Re: kodeks pracy prośba o link
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    http://tinyurl.com/3cm65

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-01-08 07:28:16
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://tinyurl.com/3cm65

    Dzięki, to znalazłam sama, niestety Rzepa każe sobie płacić za dostęp do
    tekstu jednolitego
    JO

  • 4. Data: 2004-01-10 12:05:18
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

> [...]
    > Jeśli ktoś wie gdzie w Internecie znajdę Kodeks pracy - tekst jednolity po
    > ostatnich zmianach, bardzo proszę o podanie adresu.

    www.podatki.pl/
    Po bezpłatnej rejestracji dotrzesz do aktualnego kodeksu pracy.

    wa

  • 5. Data: 2004-01-12 21:25:31
    Od: "Monika" <monpaj@usun_wp.pl>

    www.abc.com.pl (zakładka: serwis)

    USTAWA
    z dnia 14 listopada 2003 r.
    o zmianie ustawy - Kodeks pracy oraz o zmianie niektórych innych ustaw 1)
    (Dz. U. Nr 213, poz. 2081)