PracaGrupypl.praca.dyskusje › testy psychologiczne w policji

  • 1. Data: 2004-01-07 14:20:23
    Temat: testy psychologiczne w policji
    Od: " mahajana" <m...@W...gazeta.pl>

    czy ktos cos wie na temat testow kwalifikujacych do pracy w policji, chodzi
    mi o testy psychologiczne. zastanawiam sie jak to wyglada. pozdrawiam.
    bedzie mi milo sie czegos dowiedziec.

  • 2. Data: 2004-01-07 16:02:41
    Temat: Re: testy psychologiczne w policji
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    mahajana tymi oto słowami opowiedział/a ...swój sen:
    > czy ktos cos wie na temat testow kwalifikujacych do pracy w policji,
    > chodzi mi o testy psychologiczne. zastanawiam sie jak to wyglada.
    > pozdrawiam. bedzie mi milo sie czegos dowiedziec.

    calkiem takie same jak na rozmowach kwalifikacyjnych:-))
    exit

  • 3. Data: 2004-01-07 21:25:18
    Od: "psycomy" <a...@u...pl>

    mahajana:

    > czy ktos cos wie na temat testow kwalifikujacych do pracy w policji,
    > chodzi mi o testy psychologiczne. zastanawiam sie jak to wyglada.
    > pozdrawiam. bedzie mi milo sie czegos dowiedziec.

    zadne testy nie trzeba (formalnie trzeba) zdawac, wiekszosc staowisk jest
    obsadzona wczesniej

    --
    psycomy

  • 4. Data: 2004-01-08 09:12:50
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > zadne testy nie trzeba (formalnie trzeba) zdawac, wiekszosc staowisk jest
    > obsadzona wczesniej

    obsadzona wczesniej owszem, ale test i tak trzeba zdawac
    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 5. Data: 2004-01-08 11:19:45
    Od: " mahajana" <m...@N...gazeta.pl>

    psycomy <a...@u...pl> napisał(a):

    optymizmem to nie napawa:(