PracaGrupypl.praca.dyskusje › kobieta w ciąży

  • 1. Data: 2002-03-02 13:07:55
    Temat: kobieta w ciąży
    Od: "Ola Staniszewska" <o...@w...pl>

    Witam
    mam drobne pytanko z prosba o pomoc oczywiście. Otóz sytuacja wygląda
    nastepująco:
    Pracownica była na urlopie wychowawczym i po jego zakończeniu wzięła roczny
    urlop bezpłatny (do wrzesnia 2002). Teraz napisała, że chce wrócić do pracy
    (jest w 6 misiącu ciąży). Czy muszę zgodzić sie na przerwaniwe urlopu
    bezpłatnego? Gdyby wracała z wychowawczego to muszę ją przsyjąć ale co
    zrobić w takiej sytuacji?
    Dzięki za rady
    Ola S.

  • 2. Data: 2002-03-02 13:48:25
    Temat: Re: kobieta w ciąży
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    > co zrobić w takiej sytuacji?

    jak to co, złożyć gratulacje

  • 3. Data: 2002-03-02 14:54:07
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Nie musisz się zgodzić.Możesz pogratulować.Umów trzeba dotrzymywać.

  • 4. Data: 2002-03-03 08:34:26
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Ola Staniszewska" <o...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:a5qitc$5h7$1@news.tpi.pl...
> [...]
    pracy
    > (jest w 6 misiącu ciąży). Czy muszę zgodzić sie na przerwaniwe urlopu

    Urlop bezpłatny jest udzielany na zasadzie porozumienia stron. Zmiany tego
    porozumienia też sa na zasadzie porozumienia stron. Możesz się nie zgodzić i
    urlop bezpłatny bedzie trwał dalej.

    Wiesiek

  • 5. Data: 2002-03-06 15:45:22
    Od: "Ola Staniszewska" <o...@w...pl>

    tez tak sądziałam ale nie byłam pewna - w PIP powiedzieli, że trzeba ją
    przywrócić do pracy.........
    dzieki wszystkim
    Ola S.
    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w