PracaGrupypl.praca.dyskusjeklopot z palaczami › Re: klopot z palaczami
  • Data: 2003-11-07 11:46:39
    Temat: Re: klopot z palaczami
    Od: "Sławek" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "grooby" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bofvte$ka3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zapomnialem dodac najwazniejszego
    > ONI PALA W NASZYM WSPOLNYM POKOJU !
    > jest nas trzech w tym jeden palacz + odwiedza nas kolezanka zeby sobie
    > popalic u nas...
    > Pomocy
    > Kamil

    Ja jestem palacz i nie sprawiam innym kłopotów, to moj nalog i moj problem.
    Jesli nie wiedza co to palarnia, korytarz czy swieze powietrze proponuje
    jesc czosnek albo szprotki z puszki i wlaczac sie aktywnie do rozmowy,
    odechce im sie z toba gadac przy papierosku i beda gdzie indziej wychodzic.
    Ty zas nie poklocisz sie z nikim, od czosnku bedziesz zdrowszy, same plusy
    :)
    powodzenia