PracaGrupypl.praca.dyskusje › kiedy zaczyna sie okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2007-08-13 11:10:06
    Temat: kiedy zaczyna sie okres wypowiedzenia
    Od: "A-Geo" <n...@n...pl>

    Witam,
    mam pytanko:kiedy zaczyna sie okres wypowiedzenia? Z dniem złożenia
    wypowiedzenia czy od 1 dnia następnego miesiaca? Mam 1 miesieczny okres
    wypowiedzenia i jesli złoże je teraz to pracuje do końca września czy do 13
    wrzesnia?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-13 11:30:03
    Temat: Re: kiedy zaczyna sie okres wypowiedzenia
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    A-Geo pisze:
> [...]
    > wypowiedzenia i jesli złoże je teraz to pracuje do końca września czy do 13

    Do końca września

  • 3. Data: 2007-08-13 11:31:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9peai$hih$1@kujawiak.man.lodz.pl A-Geo
    <n...@n...pl> pisze:

    > mam pytanko:kiedy zaczyna sie okres wypowiedzenia?
    Odejmij od wyznaczonego przez KP momentu upływu danego okresu wypowiedzenia
    jego długość i będziesz wiedział kiedy rozpoczyna się jego bieg.

    --
    Jotte