PracaGrupypl.praca.dyskusjekiedy sięwyrejstrować z UP?? › Re: kiedy sięwyrejstrować z UP??
    From: "Pablo" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kiedy sięwyrejstrować z UP??
    Date: Thu, 6 Mar 2003 08:45:29 +0100
    Sender: p...@o...pl@dabrowskiego.demo.pl

    Czesc,
    > Jeżeli się planuje rozpocząć pracę to w którym momencie powinno się złosić
    > do UP ten fakt? Po otrzymaniu umowy? Po rozpoczęciu pracy? Przed?
    > Ile jest na to czasu?
    Masz 5 dni od daty ktora widnieje na umowie o prace.
    Nie wiem jak jest w innych UP ale w Sosnowcu wystarczylo przeslac poczta
    podpisane przez siebie oswiadczenie, ze w dniu takim a takim zaczelo sie
    prace tu i tam, a i trzeba podac date urodzenia (statystyki, czy co???).
    Zawsze mozna zadzwonic, zeby sie dowiedziec szczegolow, ale trzeba miec
    szczescie i trafic na osobe ktora nie traktuje interesantow jak dopust bozy.

    Pozdrawiam,
    Pablo